Informujemy, że 23 lutego 2014 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 13 lutego 2014 roku w sprawie zaniechania poboru opłaty skarbowej od decyzji w sprawie przyznania dodatku energetycznego (Dz. U. z 2014 r. poz. 224).
W związku z tym wydanie decyzji w sprawie dodatku energetycznego nie będzie podlegać opłacie skarbowej (dotyczy wniosków złożonych od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.).
Osoby, które uiściły opłatę skarbową, mogą wnioskować o jej zwrot. Stosowny wniosek wraz z oryginałem dowodu uiszczenia opłaty skarbowej (do odbioru w Dziale Dodatków Mieszkaniowych i Pomocy Materialnej dla Uczniów) należy złożyć w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych Urzędu Miejskiego przy ul. Smolenia 35.
Na wniosku należy podać: imię, nazwisko oraz adres zamieszkania wnioskodawcy, wskazać przedmiot wniosku (zwrot opłaty skarbowej wniesionej za wydanie decyzji w sprawie dodatku energetycznego) oraz nr konta, na który Urząd Miejski dokona zwrotu poniesionej opłaty.
- 24 luty 2023 Projekt "Sami-Dzielni!" - warsztaty upowszechniające
- 23 luty 2023 Program "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023
- 22 luty 2023 Program "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2023
- 21 luty 2023 Program asystent rodziny na rok 2022
- 13 luty 2023 Aktywny samorząd 2023